Manažérske zručnosti a ich využívanie v praxi

Manažéri sa „učia, ako sa učiť,“ a to nielen prostredníctvom formálnych metód vzdelávania, ale aj učením sa zo skúseností pri výkone práce. Ktoré manažérske zručnosti sa považujú za kľúčové a ako ich využiť pri práci čo najefektívnejšie?
Úspešnosť firmy na trhu závisí od schopnosti a úspešnosti jej zamestnancov, teda od ich znalostí a vedomostí, ktoré je potrebné kvalifikovane riadiť a využívať v prospech rozvoja firmy i samotných ľudí. Manažéri sú zodpovední za ich nábor, výber, motiváciu a rozvoj tak, aby zamestnanci čo najlepšie využívali svoj potenciál. K tomu potrebujú aj samotní manažéri získať znalosti a zručnosti, ktoré im pomôžu plniť náročné úlohy. Ako vytvoriť súlad všetkých týchto schopností a zručností? Na kurze vám radi prezradíme nie len teoretický základ, ale aj ako to v skutočnosti funguje v praxi.
OBSAH KURZU
Kto je manažér.
Spôsobilosti manažéra.
Zručnosti manažéra:
- Plánovanie – poznať techniky plánovania a aplikovať ich v praxi
- Organizovanie – poznať techniky organizovanie a byť schopný ich aplikovať
- Riadenie ľudí – schopnosť riadiť ľudí (ide typicky o tvrdé zručnosti – prideľovanie úloh, kontrolovanie a pod)
- Vedenie ľudí – schopnosť viesť ľudí (ide typicky o mäkké zručnosti – motivovať, inšpirovať, koučovať …)
- Komunikovanie – byť dobrý komunikátor
- Vyjednávanie – schopnosť úspešne vyjednávať
- Rozhodovanie – poznať techniky rozhodovanie a vedieť ich prakticky aplikovať
- Riešenie problémov – vedieť riešiť problémy
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)
Po absolvovaní kurzu máte možnosť získať Certifikát od Power Coaching.