Coaching pre sales manažéra

OBCHODNÉ ZRUČNOSTI

Psychológia predaja a marketing pre jednotlivca

Cieľ:
Rozvinúť vedomosti a zručnosti o zákonitostiach profesionálneho obchodného rokovania a vyjednávania. Zvyšovať hodnotu produktov spoločnosti v očiach zákazníkov s cieľom vyššieho zárobku.

Obsah:

  • Definícia obchodu, rozdiel „život – obchod“, 4 etapy obchodu
  • 9 zlatých pravidiel predaja podľa Edgara K. Geoffroya
  • Definícia a úloha marketingu
  • Proces predaja: Získavanie klientov
  • Dohodnutie stretnutia
  • Stretnutie – príprava na stretnutie
  • Efektívne obchodné jednanie
  • Budovanie vzťahu s klientom
  • Techniky na odbúranie stresu, „dobíjanie batérií“ v skratke

MANAŽÉRSKE ZRUČNOSTI A RIADENIE FIRMY EFEKTÍVNE RIADENIE

Cieľ:
Účastníci získajú vedomosti analytického pohľadu na organizáciu, ako sa zorientovať v typoch organizačných štruktúr, ako viesť rozhovor konštruktívne, porady efektívne, manažovať rozhodovací proces a komunikvať.

Obsah:

  • Definovanie základných kameňov – 3 dimenzie organizácie, firemná kultúra
  • SWOT organizácie, firmy
  • Johariho okno osobnosti a prepojenie SWOT a Johariho okna
  • Vnímanie úlohy partnerov pri rokovaní, zamestnancov
  • Organizačná štruktúra, kompetencie, tímy
  • Konštruktívny rozhovor, fázy a návod na vedenie rozhovoru
  • Efektívne porady, manažovanie rozhodovacieho procesu
  • Komunikácia – interná a externá

ÚČINNÁ KOMUNIKÁCIA A RIEŠENIE KONFLIKTOV

Cieľ:
Účastníci získajú vedomosti z oblasti komunikácie za účelom udržania pozitívnej klímy, tímového duch a dosiahnutia cieľov.

Obsah:

  • Čo je to komunikácia
  • Verbálna komunikácia – hlas, formulácia viet
  • Neverbálna komunikácia – čítanie giest, postojov
  • Rozhovory s podriadenými a nadriadenými – druhy rozhovorov a vedenie rozhovoru
  • Vyjednávanie
  • Konflikty a ich riešenie
  • E-mailová komunikácia – špecifiká
  • Telefonická komunikácia – úspešné telefonovanie

CROSSCULTURAL COMPANY – ŠPECIFIKÁ FIREMNEJ MULTIKULTÚRY, RIADIACEHO ŠTÝLU A KOMUNIKÁCIE ZA ÚČELOM TRVALEJ SPOLUPRÁCE A ÚSPECHU

Cieľ:
Účastníci získajú vedomosti o možnostiach zlepšenia pracovných vzťahov vo firme s rôznymi kultúrami, o pravidlách internej a osobnej komunikácie, o zjednocujúcich prvkoch ako o základe pre úspešnú spoluprácu, získajú prehľad o charakteristikách, praktikách a štýloch riadenia v globálnych firmách vo svete.

Obsah:

  • Výhody nadnárodnej, multikulturálnej firmy a zladenie štýlov riadenia
    • Rôzne štýly riadenia a každodenné výzvy pre “globo-managerov”
    • Ako urobiť z kultúrnych rozdielov silnú stránku a nepripustiť, aby sa stali slabou stránkou
  • Komunikácia vo firme – interná, osobná, predpoklady úspešnej komunikácie v multikulturálnej spoločnosti
  • Povaha a zmysel medzinárodnej spolupráce
    • Zjednocujúce vplyvy
    • Zdroje konfliktov – diskusia a osobné skúsenosti
  • Rôzne štýly riadenia a každodenné výzvy pre “globo-managerov”
  • Každodená práca v multikulturálnej spoločnosti

VYTVÁRANIE STRATÉGIÍ A ZAVÁDZANIE ZMIEN V ORGANIZÁCII

Cieľ:
Úspešné zavedenie zmien, vyrovnanie so zmenou

Obsah:

  • Dve prvé paralely medzi ľudským organizmom a fungovaním organizácie
  • SWOT firmy
  • Vytváranie stratégie
  • Úlohy top manažmentu, jednotlivých úsekov, konzultačných firiem
  • Manažment zmien
  • Analýza súčasného stavu
  • Navrhovanie procesov zavádzania zmien v organizácii
  • Ľudský faktor

ÚSPEŠNÝ LEADER

Cieľ:
Rozoznať typy a pracovné štýly ľudí, aby sme pochopili lepšie seba a ostatných. Pochopiť rôzne druhy inteligencií a ich úloha v každodennej práci. Manažérske dilemy a vysporiadanie sa s nimi.

Obsah:

  • Typy ľudí v pracovnom prostredí, DISC typológia – dominantný, intuitívny, opatrný, svedomitý
  • DISC – tímovosť, výkonnosť a motivácia jedotlivých typov
  • Ako využiť vlastné schopnosti a motiváciu
  • Význam rôznych typov inteligencií v každodennej práci a riadení – IQ, EQ, AQ
  • Vedenie, schopnosť viesť ľudí, manažérske úlohy a dilemy a každodenná práca
  • Komunikácia a pracovné štýly

Pre viac informácií / vytvorenie cenovej ponuky nás kontaktujte:
info@businesscoaching.sk, 00421 904 682 754